مقالات

تعمیر بخاری گازی

تعمیر بخاری گازی | تعمیرات آبگرمکن و کولرگازی در گروه ایران شرق شهریار
امتیاز دهید post
در این مطلب با نحوه خدمت رسانی ایران شرق در حوزه تعمیرات بخاری آشنا خواهید شد. شما می‌توانید با شماره تلفن های مجموعه تماس گرفته و به رایگان از هزینه تعمیرات بخاری مطلع شوید. هر کجای تهران که هستید برای تعمیر بخاری گازی در شهریار با ما تماس بگیرید تا تعمیرکار بخاری به محل تان اعزام کنیم. سرویس بخاری، عیب یابی بخاری و تعمیرات بخاری توسط بهترین تعمیر کاران بخاری گازی در تهران انجام خواهد شد. برای تعمیرات انواع لوازم خانه مانند یخچال ، آبگرمکن ، کولرگازی و… با کارشناسان ما در گروه تعمیرات کولرگازی ایران شرق شهریار تماس بگیرید.

تعمیر بخاری گازی در تهران 

یکی از خدمات ما در ایران شرق، تعمیر بخاری توسط تعمیرکاران مجرب است. این خدمت مانند خدمات دیگر به صورت شبانه روزی انجام می شود. تنها کافی است با شماره تلفن های ۲۴ ساعته ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان از بهترین تعمیرکار بخاری بهره مند شوید.

شما می‌توانید درباره مشکلات خود با متخصصان ما در ایران شرق صحبت کنید و از ان ها مشاوره بگیرید. اما در ادامه برای آن که بتوانید برخی مشکلات بخاری تان را حل کنید یا بتوانید درست آن را عیب یابی کنید، برخی از مشکلات رایج را آورده ایم که می توانید آن ها را مطالعه کنید.

خدمات تعمیر بخاری گازی در ایران شرق شامل چه مواردی است

تعمیرکاران بخاری ما خدمات زیر را ارائه می دهند و هر یک از قسمت های بخاری گازی یا بخاری برقی دچار خرابی باشد، می توانند تعمیر کنند.

  • تعمیر ترموکوپل بخاری گازی
  • تعمیر بخاری برقی
  • تعمیر المنت بخاری برقی
  • تعمیر شمعک بخاری گازی
  • تعمیر بخاری برقی فن دار
  • تعمیر انواع بخاری
  • تعمیر فندک بحاری

تعمیر ترموکوپل بخاری گازی

ترموکوپل بخاری گازی یکی از اصلی ترین قسمت های بخاری است، که نسبت به سایر قسمت های بخاری بیشتر دچار خرابی می شود و به همین دلیل تعمیر ترموکوپل بخاری یکی از چالش هایی است که ممکن است برای شما پیش بیاید این قطعه از بخاری هم توسط تعمیرکاران مجموعه ایران شرق عیب یابی و تعمیر می شود.

ترموکوپل بخاری گازی وظیفه‌ی کنترل جریان گاز را دارد و از این نظر  نقش اساسی در وسایل گازسوز ایفا می کند. ساختمان ترموکوپل از دو فلز غیر هم جنس تشکیل شده است که از یک طرف به هم متصل می باشند. چنانچه قسمت اتصال را حرارت بدهیم در دو سر آزاد طرف دیگر آن ها جریان الکتریسیته بوجود می آید. محل اتصال دو فلز ترموکوپل توسط شمعک (پیلوت) گرم می شود. انتهای دیگر ترموکوپل به بوبینی متصل می شود که در نتیجه برق تولیدی باعث میدان مغناطیسی در بوبین شده و هسته بوبین را همیشه به حالت جذب (بطرف داخل بوبین) نگه می دارد.

در سر آزاد بوبین واشر ظریفی نصب شده است که در صورتی که به هر دلیل شعله خاموش یا قطع گردد جریان ترموالکتریک ایجاد شده توسط ترموکوپل قطع شده و بوبین خاصیت مغناطیسی خود را از دست داده و فنری که پشت هسته بوبین قرار دارد آن را به بیرون رانده و واشر آن مسیر اصلی گاز را می بندد.

به همین دلیل است که در هنگام روشن کردن وسایل گاز سوز ترموکوپل دار حدود ۲۰ ثانیه باید دگمه آن را نگه داشت تا ترموکوپل گرم و برق تولیدی ، هسته (سوپاپ) بوبین را در حالت جذب نگه دارد و مسیر گاز باز شود. لازم بتوضیح است که برقی که به این صورت تولید می شود بسیار کم است. پس می توانیم بگوییم که ترموکوپل یک مولد جریان الکتریکی است.

از آنجاییکه رایج ترین نوع بخاری که در کشور ما استفاده می شود، بخاری های گازی می باشد به همین جهت تعمیر ترموکوپل بخاری گازی نیز در مجموعه فعالیت ها خدمات این تیم گنجانده شده است. برای تعمیر این قطعه از بخاری گازی، فقط کافی است با شماره های ما تماس بگیرید تا همکاران و تعمیرکاران ما در کمترین زمان ممکن مشکل شما را حل کنند.

چه زمانی باید به فکر تعمیر بخاری باشیم

برخی مواقع نیاز به تعمیرات بحاری قطعی است و توصیه می شود از یک تعمیرکار بخاری که تجربه کافی در تعمیر انواع بخاری را دارد، کمک بگیرید. تعدادی از مواردی که نیاز به تعمیر بخاری وحود دارد را در ادامه بررسی کرده ایم. هر یک از موارد زیر که برایتان پیش آمد، برای تعمیرات بخاری در محل با ما تماس بگیرید تا نزدیک ترین تعمیرکار بخاری گازی را به محل شما اعزام کنیم.

تعمیر بخاری گازی |  تعمیرات آبگرمکن و کولرگازی در گروه ایران شرق شهریار

استشمام بوی گاز از بخاری گازی

اگر بوی گاز از بخاری گازی استشمام می کنید لازم است از یک تعمیرکار بخاری گازی برای تعمیر بخاری گازی کمک بگیرید. تعمیرکاران بخاری گازی ایران شرق در سراسر تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان تعمیرات بخاری گازی هستند. با یک تماس می توانید از تعمیرات بخار گازی در محل بهره مند شوید. چرا بخاری بوی گاز می دهد؟ اتین موضوع دلایل متفاوتی دارد. . استشمام بوی گاز از بخاری گازی در شرایط مختلف اتفاق می افتد.

  • استشمام بوی گاز ناشی از سوخت با روشن شدن بخاری
  • استشمام بوی گاز خام پس از روشن کردن بخاری
  • از بخاری روشن و در حال کار بوی گاز خام به مشام می رسد
  • استشمام بوی گاز ناشی از سوخت با روشن شدن بخاری

شمعک بخاری خاموش می شود

اگر در هنگام روشن کردن بخاری با رها کردن دکمه فرمان به منظور روشن ماندن شمعک، گاز قطع و شمعک بخاری خاموش می شود، نیاز به تعمیرکار بحاری گازی برای تعمیرات بخاری دارید. و این مشکل به دلایل زیر رخ می دهد.

  • خرابی بوبین

در صورتی که ترموکوپل سالم باشد . عیب از بوبین می باشد مطابق آنچه در مبحث ترموکوپل و بوبین از فهرست لوازم گازسوز گفته شده بوبین را آزمایش کنید ودر صورت معیوب بودن آن را تعویض نمایید.

شعله پیلوت کوتاه است و تنظیم نمی شود

با وجود فشار گاز مناسب در شبکه لوله کشی، شعله پیلوت کوتاه است و تنظیم نمی شود. دلیل به وجود آمدن این مشکل را گفته ایم. اگر خودتان در زمینه تعمیرات بخاری تخصص ندارید از تعمیرکار بخاری برای عیب یابی بخاری و تعمیر بخاری کمک بگیرید.

  • کثیفی بیش از حد فیلتر

کاور شیر کنترل را بر داشته با توجه به شکل گسترده شیر کنترل، فیلتر مربوطه را تعویض نمایید.

هزینه تعمیر بخاری گازی چقدر است؟

هزینه تعمیرات بخاری گازی به عوامل متعددی بستگی دارد که در این مطلب در خصوص آنها صحبت کرده ایم اما اگر بخواهیم توضیحات روشن تری به شما بدهیم چند مورد را باید برشماریم که عبارتند از:

  1. نوع و مدل بخاری گازی
  2. نوع مشکل بوجود آمده
  3. میزان قطعات یدکی مصرفی
  4. کیفیت قطعات یدکی
  5. سطح تعمیر یا سرویس مورد نیاز بخاری

تمام موارد فوق در تعیین دقیق هزینه تعمیر بخاری گازی تاثیر مستقیم می گذارند ولی ذکر این نکته ضروری‌ است که سیاست مجموعه ایران شرق به حداقل رساندن مبلغ اجرت و هزینه پرداخت شده توسط هموطنان عزیز با ارائه با کیفیت می باشد.

برای تعمیرات انواع لوازم خانه مانند یخچال ، آبگرمکن ، کولرگازی و… با کارشناسان ما در گروه تعمیرات کولرگازی ایران شرق شهریار تماس بگیرید.

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *