مقالات

طرح ویژه زمستانه تعویض آبگرمکن

آبگرمکن فرسوده - ایران شرق شهریار
۴.۳/۵ - (۶ امتیاز)

اگر آبگرمکن شما فرسوده است ، یا اگر مبدل آبگرمکن شما سوراخ است و از آن آب می چکد ، اگر آبگرمکن شما آب داغ به شما نمی دهد ، اگر از دست تعمیر کاران ناشی خسته شده اید ، اگر هزینه تعمیر آبگرمکن مقرون به صرفه نیست ، یا اگر تعمیر کار خبره در دسترس ندارید ، و یا به هر نحوی از آبگرمکن فرسوده خسته شده اید ، بهترین راه حل معاوضه آبگرمکن نو آنهم آبگرمکن نوی بوتان با آبگرمکن فرسوده شماست حتما با ما تماس بگیرید جهت مشاوره درباره طرح ویژه زمستانه تعویض آبگرمکن با کارشناسان ایران شرق شهریار تماس بگیرید.

طرح ویژه زمستانه تعویض آبگرمکن

فروشگاه ایران شرق شهریار را به منظور تشویق مصرف کنندگان به تعویض دستگاه فرسوده خود با محصولات به روز و پیشرفته بوتان از سال ۱۳۹۴ آغاز نمود. طرح تعویض آبگرمکن و پکیج دیواری فرسوده  چند مزیت را برای استفاده کنندگان از این طرح دارد که در زیر به آن اشاره می شود:

  • تعویض آبگرمکن یا پکیج فرسوده با دستگاه های جدید آبگرمکن بوتان و پکیج بوتان باعث می شود تا حد زیادی  درمصرف گاز صرفه جویی شودچون پکیج یا آبگرمکن جدید بوتان دارای بالاترین رده انرژی می باشند.
  • تعویض دستگاه های فرسوده با نو باعث می شود هزینه های تعمیر و نگهداری به میزان قابل توجهی و نزدیک به صفر شود.
  • پکیج و آبگرمکن های جدید بوتان با کمترین فشار آب کار می کنند و این بر خلاف دستگاه های قدیمی می باشد.
  • امروزه با توجه به بلند مرتبه بودن ساختمان ها فشار آبواحد ها تا حد زیادی پایین بوده و تعویض با دستگاه نو کمک می کند از مشکلات این واحد ها تا حد زیادی کاسته شود.
  • در طراحی آبگرمکن و پکیج دیواری جدید بوتان راندمان دستگاه ها تا حد زیادی  نسبت به دستگاه های قدیمی افزایش داشته است.

نصب رادیاتور بوتان ، فروش رادیاتور بوتان

گروه ایران شرق ، با بهره مندی از کارشناسان مجرب آماده ارائه مشاوره رایگان جهت خرید مناسب ترین محصول متناسب با شرایط محل نصب و نیز پائین ترین قیمت بازار می باشد. همچنین پس از انتخاب و خرید پکیج (شوفاژ) دیواری مورد نظر، عملیات اجرایی نصب توسط تکنسین های مجرب گروه خدماتی ایران شرق که مورد تائید شرکت بوتان می باشند در اسرع وقت صورت خواهد گرفت. در صورت نیاز به تعمیر پکیج (شوفاژ) دیواری، خدمات پس از فروش شرکت بوتان توسط عوامل فنی گروه خدماتی ایران شرق با بهترین کیفیت ارائه خواهد گردید.

مشاوره و پاسخگویی ایران شرق شهریار

در صورت هر گونه سوال در مورد این طرح می توانید با کارشناسان ایران شرق شهریار تماس بگیرید تا درکوتاهترین زمان پاسخگوی شما باشند . مشاوران متخصص ما با سالها تجربه فروش تعمیرات و نصب انواع آیگزمکن ، لوازم گاز سوز ، کولر ، یخچال و فریزر و …میتوانند بهترین مشاوره را به شما عزیزان بدهند. ما در تلاشیم تا بهترین خدمات و کالا ها را با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهیم.

تلفن: ۰۲۱۶۵۲۶۶۵۰۴تلفن همراه: ۰۹۱۲۱۶۷۱۹۲۴ – ۰۹۳۷۱۶۷۱۹۲۴ – ۰۹۳۷۱۶۷۴۲۶۶واتساپ:  ۰۹۱۲۱۶۷۱۹۲۴

‫۵/۵ ‫(۱ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *