مقالات

برند کِلِوِر چیست ؟

یخچال فریزر دوقلو کلوِر
امتیاز دهید post

مجموعه ایران شرق شهریار یکی از قدیمی ترین نمایندگی های برند کِلِوِر در شهریار ، پرند و رباط کریم می باشد این مجموعه نمایندگی چندین برند مختلف را دارا است که این برند ها شامل : ایران شرق، نمایندگی آزمایش ،نمایندگی نیک گستر RG ، نمایندگی جنرال پویا ، نمایندگی گراند صنعت را نیز دارا میباشد.

برند کِلِوِر چیست ؟

برند کِلِوِر عمر طولانی مدتی در بازار ایران ندارد، در نتیجه برای اینکه معرفی منصفانه ای نسبت به محصولات کلور داشته باشیم و از طرفی پاسخ درستی به پرسش معایب یخچال فریزر کلور بدهیم باید زمان بیشتری صبر کنیم. نظرات سایت های مختلف را بررسی کرده و یک نتیجه گیری درست از انتخاب یخچال کلور داشته باشیم.

البته که نظرات کاربران را باید به صورت نسبی در نظر گرفت چرا که فاکتورهای زیادی برای رضایتمندی مشتری وجود دارد. نوع نگه داری ، موقعیت جغرافیایی و همچنین استفاده نادرست از یخچال کلور می تواند باعث بروز مشکلاتی شود.

برای اینکه یک خرید ایمن تر داشته باشید و دچار اشتباه در خرید محصولات لوازم خانگی نشوید، تحریریه ال کا ایران همواره به معرفی درست و منصفانه شرکت های لوازم خانگی پرداخته است. در نتیجه برای شناخت بهتر از محصولات کلور، کیفیت یخچال فریزر کلور و میزان رضایت از یخچال فریزر کلور سری به سایت های دیگر زدیم و نظرات خریداران یخچال فریزر کلور در سایت های دیگر را مورد بررسی قرار دادیم.

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، قطعا در حال تحقیق هستید تا به جواب این پرسش ها برسید که آیا یخچال فریزر کلور بخرم ؟ یخچال فریزر کلور خوبه ؟ در نتیجه شما یک کاربر حرفه ای فضای وب هستید و قطعا نام سایت نی نی سایت را شنیده اید. یک سایت با مخاطبان بسیار زیاد که در حوزه کودک فعال است و اکثر مخاطبان آن را خانم ها تشکیل می دهند.

همان طور که اشاره شد بررسی مزایا و معایب یخچال کلور به فاکتورهای زیادی بستگی دارد اما می توان گفت این برند با توجه به این که به تازگی معرفی شده توانسته تا حدودی توجهات را به سمت خود جلب کند. تولیدکننده های ایرانی در تلاش هستند تا با معرفی کالاهای اقتصادی و دارای طراحی های به روز محصولی درخور مشتری ایرانی عرضه کنند. برند کلور در  بیست و یکمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران  حضور داشت و جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشت.

بررسی های میدانی از نظرات خریداران یخچال کلور نشان می دهد که نظرات مثبت و منفی در خصوص محصولات کلور وجود دارد اما در نهایت می توان به این نتیجه رسید که خرید یخچال کلور احتمالا می تواند گزینه مناسبی باشد.

یخچال فریزر کلور بخریم یا نه؟

برای اینکه بدانید یخچال فریزر کلور بخرید یا نه باید به بررسی موضوعات مختلفی بپردازید. این روزها تبلیغات تلویزیونی کلور در حال پخش شدن است و بسیاری از خریداران به دنبال پاسخ این پرسش هستند که یخچال فریزر کلور بخریم ؟ کمپین های تبلیغاتی کلور باعث شده تا این تازه وارد بازار لوازم خانگی سر وصدایی به پا کند اما بیایید باهم به چند نکته در هنگام خرید لوازم خانگی بپردازیم، شاید آن وقت تصمیم بهتری برای خرید یخچال فریزر کلور بگیرید.

  •  قدمت برند : به طور خلاصه بگوییم؛ در شرایطی که بازار لوازم خانگی دچار انحصار شده و برندهای زیادی در این بازار انحصاری معرفی شده اند و از شرایط ممنوعیت واردات لوازم خانگی استفاده کرده و به اسم تولیدکننده بودن، در حال عرضه محصولات با کیفیت و بی کیفیت خود به بازار هستند، بهتر است از برندهایی خرید کنید که سابقه خوبی در بازار داشته و به اصطلاح امتحان خودرا پس داده اند.  با توجه به شرایط معیشتی و اقتصادی فعلی کشور، خرید یک یخچال فریزر هزینه بالایی روی دستتان خواهد گذاشت، در نتیجه در هنگام خرید عجله نکنید و سابقه برند را بیشتر مورد بررسی قرار دهید. شاید این سوال پیش بیاید که یخچال کلور عمر طولانی مدتی در بازار ندارد، آیا یخچال کلور بخریم ؟ پاسخ این پرسش را اینگونه می توان داد، درست است که یخچال کلور از سال ۱۳۹۴ وارد بازار شده اما برند کلور زیر مجموعه گروه صنعتی ایران شرق است. به بیان بهتر گروه صنعتی ایران شرق از سال ۱۳۹۴ برند یخچال فریزر خودرا با نام یخچال کلور به بازار لوازم خانگی ایران معرفی کرد، در نتیجه سابقه گروه صنعتی ایران شرق می تواند پشتوانه خوبی برای محصولات کلور و خریداران این برند یخچال فریزر باشد.
  • خدمات پس از فروش گسترده : همانطور که پیش تر گفته شد در شرایط انحصار بازار لوازم خانگی نباید انتخاب عجولانه ای داشت. متاسفانه بسیاری از برندهای لوازم خانگی که در دوران ممنوعیت به بازار لوازم خانگی ایران معرفی شده اند، بخش خدمات خودرا برون سپاری کرده اند و همین موضوع صدمات مالی جبران ناپذیری به خریداران زده است. نکته مثبت در خصوص خرید یخچال کلور این است که بخش خدمات پس از فروش کلور بر عهده خود شرکت بوده و برون سپاری نشده است.

مشاوره و پاسخگویی

در صورت هر گونه سئوال در مورد برند کِلِوِر و تعمیرات آن می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا درکوتاهترین زمان پاسخگوی شما باشند . مشاوران متخصص ما با بیش از ۲۰ سال تجربه فروش تعمیرات و نصب انواع آیگزمکن ، لوازم گاز سوز ، کولر ، یخچال و فریزر و …میتوانند بهترین مشاوره را به شما عزیزان بدهند . ما در تلاشیم تا بهترین خدمات و کالا ها را با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهیم.

‫۵/۵ ‫(۱ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *