مقالات

خدمات پس از فروش لوازم خانگی اطراف تهران

ایران شرق شهریار | نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایران شرق
۴/۵ - (۱۱ امتیاز)

خدمات پس از فروش لوازم خانگی اطراف تهران

برای بسیاری از مشتریان، برند خارجی لوازم خانگی بسیار مهم است. در صورتی که اگر لوازم خانگی شما برند اصلی خارجی باشد، دارای ضمانت‌نامه نیست. یعنی اگر پس از مدتی وسیله‌ی شما دچار هر مشکلی شود، شرکت فروشنده قادر به ارائه خدمات پس از فروش نمی‌باشد. اگر هر یک از قطعات این وسایل آسیب ببیند و نیاز به تعویض داشته باشد، قطعه اصلی آن در بازار پیدا نخواهد شد.

بنابراین تنها برند خارجی و نام آشنا در خرید لوازم خانگی نباید مورد توجه قرار گیرد. وسایلی که برای منزل تهیه می‌کنید، باید تا سال‌های طولانی برای شما عمر مفید داشته باشد. این موضوع تنها در صورتی امکان پذیر است که شرکت فروشنده، خدمات پس از فروش لوازم شما را نیز تضمین کند. هر شرکتی نمایندگی رسمی در نقاط مختلف کشور دارد تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب کند.

 

 

نمایندگی‌های رسمی برندهای ایرانی

برخی از مجموعه‌ها به صورت هم‌زمان با چندین برند مختلف قرارداد می‌بندند تا خدمات پس از فروش مشتریان آن‌ها را انجام دهند. پس از بستن قرارداد مجموعه مذکور، نمایندگی رسمی شرکت به حساب می‌آید.

یکی از این مجموعه‌ها نمایندگی رسمی برندهایی مانند: نیک گستر، کلور، ایران شرق، آزمایش و جنرال پویا است. این مجموعه در شهرهای شهریار، پرند، ملارد، رباط کریم و بهارستان، کارشناسانی دارد که به مشتریان این برندها، خدمت‌رسانی کنند.

وقتی مجموعه‌ای به عنوان نمایندگی رسمی یک شرکت معرفی می‌شود، یعنی از لحاظ قانونی می‌تواند تمام حقوق مشتری را رعایت کند. بنابراین تماس با این نمایندگی‌ها به منزله‌ی تماس با شرکت اصلی است.

ایران شرق شهریار | نمایندگی رسمی برندهای ایرانی

ایران شرق شهریار | نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش

 

نتیجه

گروه ایران شرق شهریار ، با بهره مندی از کارشناسان مجرب آماده ارائه مشاوره رایگان جهت هرگونه خدمات پس از فروش و همچنین خرید مناسب ترین محصول متناسب با شرایط محل نصب و نیز پائین ترین قیمت بازار می باشد. همچنین پس از انتخاب و خرید، عملیات اجرایی نصب توسط تکنسین های مجرب گروه خدماتی ایران شرق که مورد تائید شرکت می باشند در اسرع وقت صورت خواهد گرفت. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش شرکت توسط عوامل فنی گروه خدماتی ایران شرق با بهترین کیفیت ارائه خواهد گردید.

مشاوره و پاسخگویی طرح ویژه زمستانه تعویض آبگرمکن ایران شرق

در صورت هر گونه سئوال در مورد این طرح می  توانیدبا کارشناسان ما تماس بگیرید تا درکوتاهترین زمان پاسخگوی شما باشند . مشاوران متخصص ما با بیش از ۲۰ سال تجربه فروش تعمیرات و نصب انواع آیگزمکن ، لوازم گاز سوز ، کولر ، یخچال و فریزر و …میتوانند بهترین مشاوره را به شما عزیزان بدهند . ما در تلاشیم تا بهترین خدمات و کالا ها را با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهیم.

‫۳.۷/۵ ‫(۳ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *