مقالات

خدمات پس از فروش لوازم خانگی جنرال پویا

خدمات پس از فروش جنرال پویا
۴.۶/۵ - (۲۰ امتیاز)

خدمات پس از فروش لوازم خانگی جنرال پویا

مجموعه جنرال پویا با تولید لوازم خانگی مانند: یخچال، لباسشویی، آبگرم‌کن و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی وارد بازار شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شرکت، نحوه سرویس‌دهی در امر خدمات پس از فروش می‌باشد.

نمایندگی رسمی این برند لوازم خانگی در نقاط مختلف کشور وجود دارد. ایران شرق شهریار یکی از بهترین نمایندگی‌های جنرال پویا در شهرهای شهریار، پرند، ملارد، رباط کریم و بهارستان مشغول خدمت‌رسانی هستند. اگر در این مناطق سکونت دارید و لوازم خانگی جنرال پویا شما دچار ایراد شده است، کافی‌ست با ایران شرق شهریار تماس بگیرید. پیدا کردن یک گروه برای انجام خدمات پس از فروش کار آسانی نیست. بسیاری از مجموعه‌ها در روند اجرا، حقوق قانونی مشتری را رعایت نمی‌کنند. اگر به دنبال یک مجموعه مناسب هستید با ما همراه باشید.

نمایندگی پس از فروش محصولات جنرال پویا

ایران شرق شهریار | نمایندگی پس از فروش محصولات جنرال پویا در شهریار

انواع خدمات پس از فروش جنرال پویا

خرید برندهای ایرانی مانند جنرال پویا علاوه بر رونق بخشیدن به کسب و کار تولید کنندگان داخلی، مزیت‌های فراوان دیگری دارد. برای مثال اگر هر یک از قطعات لوازم خانگی شما با مشکل مواجه شود، پیدا کردن نمونه اصلی آن در بازار بسیار راحت است. همچنین لازم نیست، هزینه قاچاق این قطعات را مشتریان بپردازند بنابراین از لحاظ مالی نیز به‌صرفه هستند.

نمایندگی‌های رسمی برندهای داخلی در تمام شهرهای کوچک و بزرگ، از تهران تا ملارد، در حال رفع مشکلات خریداران می‌باشند. با یک تماس ساده با کارشناسان ایران شرق شهریار، می‌توانید مشکل لوازم خانگی خود را بیان کنید تا مشاوران مجموعه، نوع خدمات پس از فروش مناسب شما را معرفی کنند.

 

نمایندگی پس از فروش محصولات جنرال پویا

ایران شرق شهریار | نمایندگی پس از فروش محصولات جنرال پویا در شهریار

نتیجه

گروه ایران شرق شهریار ، با بهره مندی از کارشناسان مجرب آماده ارائه مشاوره رایگان جهت هرگونه خدمات پس از فروش و همچنین خرید مناسب ترین محصول متناسب با شرایط محل نصب و نیز پائین ترین قیمت بازار می باشد. همچنین پس از انتخاب و خرید، عملیات اجرایی نصب توسط تکنسین های مجرب گروه خدماتی ایران شرق که مورد تائید شرکت می باشند در اسرع وقت صورت خواهد گرفت. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش شرکت توسط عوامل فنی گروه خدماتی ایران شرق با بهترین کیفیت ارائه خواهد گردید.

مشاوره و پاسخگویی طرح ویژه زمستانه تعویض آبگرمکن ایران شرق

در صورت هر گونه سئوال در مورد این طرح می  توانیدبا کارشناسان ما تماس بگیرید تا درکوتاهترین زمان پاسخگوی شما باشند . مشاوران متخصص ما با بیش از ۲۰ سال تجربه فروش تعمیرات و نصب انواع آیگزمکن ، لوازم گاز سوز ، کولر ، یخچال و فریزر و …میتوانند بهترین مشاوره را به شما عزیزان بدهند . ما در تلاشیم تا بهترین خدمات و کالا ها را با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهیم.

‫۵/۵ ‫(۱ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *