مقالات

طرح تعویض آبگرمکن فرسوده با نو

ایران شرق شهریار | طرح تعویض | نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایران شرق
۴.۳/۵ - (۲۱ امتیاز)

هر ساله در زمستان ها با سرد شدن هوا به دلیل مصرف بالای گاز شهروندان با مشکل کاهش فشار گاز مواجه می شوند از این روی برنامه ریزی برای کاهش مصرف و صرفه جویی در مصرف گاز امری مهم است. وسایل گرمایشی تنوع های زیادی دارند اما در میان تمام این وسایل گرمایشی پکیج های دیواری و آبگرمکن های دیواری به دلیل نوع و شرایط کارکردشان مصرف گاز کمتری دارند. اما همین دستگاه های کم مصرف به مرور زمان با افزایش عمرشان و خرابی هایی که برایشان پیش می آید میزان مصرف گازشان تا حدود زیادی افزایش می یابد پس در نتیجه سرویس سالیانه پکیج و آبگرمکن دیواری از اهمیت بالایی برخوردار است. نمایندگی ایران شرق توانسته است که طرح تعویض آبگرمکن فرسوده با نو را اجرا نماید. جهت مشاوره درباره طرح تعویض آبگرمکن فرسوده با نو با کارشناسان ایران شرق شهریار تماس بگیرید.

طرح تعویض آبگرمکن فرسوده با نو

این طرح که با توجه به محدودیت های دسترسی در حال حاضر تنها در تهران اجرا می شود شامل پکیج دیواری و آبگرمکن دیواری تمام برند ها می شود. در این طرح مشتریان محترم با خرید هر یک از محصولات پکیج بوتان و یا آبگرمکن بوتان می توانند پکیج یا آبگرمکن دیواری فرسوده خود را به فروشگاه محصولات ایران شرق تحویل داده و مبلغ تعیین شده برای آن را دریافت نمایند.

در این طرح محدودیتی برای برند پکیج و آبگرمکن فرسوده وجود ندارد تنها محدودیت بر روی دیواری بودن محصولات فوق می باشد.

مزایایی طرح تعویض پکیج دیواری و آبگرمکن دیواری فرسوده:

این طرح علاوه بر کمک به صرفه جویی در مصرف انرژی دارای مزایایی بسیار برای استفاده کنندگان از این طرح می باشدکه در زیر به آن اشاره می شود:

  • در حال حاضر با توجه به افزایش شدید قیمت قطعات آبگرمکن و پکیج دیواری ، در صورت خرابی قطعات اصلی دستگاه ؛ خرید دستگاه نو به صرفه تر می باشد و در نتیجه این طرح می تواند کمک هزینه برای تعویض آبگرمکن و پکیج فرسوده باشد
  • آبگرمکن و پکیج دیواری جدید بوتان به نسبت دستگاه های قدیمی با فشار کمتر آب کار می کند و با توجه به اینکه در حال حاضر فشار آب کلان شهرها به دلیل استفاده زیاد بسیار کاهش یافته است تعویض پکیج و یا آبگرمکن قدیمی شما با دستگاه های به روز بوتان می تواند آب گرم فوری و با فشار مناسب را برای شما به ارمغان بیاورد
  • پکیج بوتان و آبگرمکن بوتان سری جدید دارای رده انرژی بالاتر نسبت به مدل های قبلی دارند برای مثال آبگرمکن شمعک دار جدید بوتان (BX61) دارای رده انرژی C می باشد در صورتی که دستگاه های قدیم همچون (B3115) دارای رده انرزی D می باشد

طرح تعویض آبگرمکن فرسوده

به منظور کاهش مصرف سوخت و آسایش شما مشتریان گرامی پکیج و آبگرمکن های فرسوده شما را با پکیج یا آبگرمکن نو تعویض می نماییم.
 تعویض دستگاه های فرسوده با نو باعث می شود هزینه های تعمیر و نگهداری به میزان قابل توجهی کم شود.

 در طراحی آبگرمکن و پکیج دیواری جدید بوتان راندمان دستگاه ها تا حد زیادی  نسبت به دستگاه های قدیمی افزایش داشته است.

اگر آبگرمکن شما فرسوده است ، یا اگر مبدل آبگرمکن شما سوراخ است و از آن آب می چکد ، اگر آبگرمکن شما آب داغ به شما نمی دهد ، اگر از دست تعمیر کاران ناشی خسته شده اید ، اگر هزینه تعمیر آبگرمکن مقرون به صرفه نیست ، یا اگر تعمیر کار خبره در دسترس ندارید ، و یا به هر نحوی از آبگرمکن فرسوده خسته شده اید ، بهترین راه حل معاوضه آبگرمکن نو آنهم آبگرمکن نوی بوتان با آبگرمکن فرسوده شماست حتما با ما تماس بگیرید.

شرایط تعویض آبگرمکن و پکیج فرسوده

  •  این طرح شامل تعویض آبگرمکن دیواری و پکیج دیواری تمامی برند ها با آبگرمکن و پکیج ایران شرق می باشد. در این طرح آبگرمکن دیواری از مشتری دریافت می شود و با کمترین هزینه پکیج یا آبگرمکن ایران شرق نو جایگزین میگردد. قابل ذکر  این طرح فقط مربوط به دستگاه های دیواری می باشد و دستگاه های زمینی شامل این طرح نمی باشد.
  •  این طرح به صورت طرح تعویض می باشد و تنها با خرید یکی از پکیج دیواری یا آبگرمکن بوتان قابل اجرا می باشد

مشاوره و پاسخگویی ایران شرق شهریار

در صورت هر گونه سوال در مورد این طرح می توانید با کارشناسان ایران شرق شهریار تماس بگیرید تا درکوتاهترین زمان پاسخگوی شما باشند . مشاوران متخصص ما با سالها تجربه فروش تعمیرات و نصب انواع آیگزمکن ، لوازم گاز سوز ، کولر ، یخچال و فریزر و …میتوانند بهترین مشاوره را به شما عزیزان بدهند. ما در تلاشیم تا بهترین خدمات و کالا ها را با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهیم.

تلفن: ۰۲۱۶۵۲۶۶۵۰۴تلفن همراه: ۰۹۱۲۱۶۷۱۹۲۴ – ۰۹۳۷۱۶۷۱۹۲۴ – ۰۹۳۷۱۶۷۴۲۶۶واتساپ:  ۰۹۱۲۱۶۷۱۹۲۴

‫۵/۵ ‫(۱ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *