مقالات

تنها نمایندگی مجاز کلور Clever در شهریار و رباط کریم – کد۱۷۱۳

خدمات پس از فروش کلور Clever
۴.۳/۵ - (۷۸ امتیاز)

خدمات پس از فروش لوازم خانگی کلور

به نظر شما مهم‌ترین وسیله از لوازم خانگی کدام است؟ ممکن است هر کسی بسته به نیاز روزانه خود، یکی از وسایل خانه را انتخاب کند. به طور حتم هیچ‌کس منکر اهمیت یخچال و لباسشویی در میان لوازم خانگی نخواهد شد. لوازم خانگی کلور به طور تخصصی در زمینه تولید یخچال و لباسشویی فعالیت دارد.

وقتی یک شرکت به طور خاص یک یا دو قطعه از لوازم خانگی را تولید کند، خدمات بهتری در آن موارد نیز ارائه خواهد کرد. مجموعه‌‌ای که در ادامه معرفی خواهیم کرد از نمایندگی‌های رسمی شرکت تولید کننده لوازم خانگی کلور است.

ایران شرق شهریار | شرکت کلور تولید کننده تخصصی یخچال و لباسشویی

ایران شرق شهریار | شرکت کلور تولید کننده تخصصی یخچال و لباسشویی

 

انواع لوازم خانگی کلور

مجموعه کلور برای ساخت لوازم خانگی خود از تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده است تا رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند. در ادامه به برخی از ویژگی‌های یخچال و فریزهای کلور اشاره خواهیم کرد:

  • چشم الکترونیکی هوشمند برای بررسی دما و رطوبت محیط داخل و خارج
  • رنگ لمینت ضد رنگ برای قسمت‌های خارجی
  • دارای سیستم جریان هوای چندگانه
  • مجهز به تکنولوژی twin cooling
  • استفاده از لاستیک ضد باکتری برای طول عمر بیشتر مواد غذایی

لوازم خانگی کلور برای هر یک از موارد ذکر شده، نمایندگی‌های رسمی در سراسر کشور دارد. نمایندگی ایران شرق شهریار کد ۱۷۱۳ ، تنهای نمایندگی رسمی محصولات کلور در شهریار ، رباط کریم پرند و ملارد می باشد که در صورت بروز هر گونه مشکل در بخش‌های مختلف، به سرعت کارشناسان خود را به محل اعزام خواهند کرد.

خدمات پس از فروش

اگر بهترین برند لوازم خانگی را تهیه کنید اما گارانتی محصول نداشته باشد، بخش زیادی از هزینه شما هدر خواهد رفت. مجموعه‌هایی که نمایندگی رسمی برندهایی مانند کلور هستند از زمان خرید تا سالیان پس از استفاده لوازم در کنار مشتریان خود خواهند بود.

نصب تا تعمیر و تعویض قطعات از خدمات پس از فروش این مجموعه است. همچنین در زمینه‌ی راهنمایی استفاده از امکانات لوازم خانگی به مشتریان خود سرویس خواهند داد.

نتیجه

گروه ایران شرق شهریار ، با بهره مندی از کارشناسان مجرب آماده ارائه مشاوره رایگان جهت هرگونه خدمات پس از فروش و همچنین خرید مناسب ترین محصول متناسب با شرایط محل نصب و نیز پائین ترین قیمت بازار می باشد. همچنین پس از انتخاب و خرید، عملیات اجرایی نصب توسط تکنسین های مجرب گروه خدماتی ایران شرق که مورد تائید شرکت می باشند در اسرع وقت صورت خواهد گرفت. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش شرکت توسط عوامل فنی گروه خدماتی ایران شرق با بهترین کیفیت ارائه خواهد گردید.

مشاوره و پاسخگویی طرح ویژه زمستانه تعویض آبگرمکن ایران شرق

در صورت هر گونه سئوال در مورد این طرح می  توانیدبا کارشناسان ما تماس بگیرید تا درکوتاهترین زمان پاسخگوی شما باشند . مشاوران متخصص ما با بیش از ۲۰ سال تجربه فروش تعمیرات و نصب انواع آیگزمکن ، لوازم گاز سوز ، کولر ، یخچال و فریزر و …میتوانند بهترین مشاوره را به شما عزیزان بدهند . ما در تلاشیم تا بهترین خدمات و کالا ها را با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهیم.

‫۵/۵ ‫(۲ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *