مقالات

کلید هوشمند ترموستاتیک کولر آبی ایران شرق

۴.۲/۵ - (۳۳ امتیاز)

با کلید هوشمند ترموستاتیک کولر آبی ایران شرق، می توانید به آسانی از هر نقطه ای در منزل خود، کولر را روشن یا خاموش کنید، دور موتور و پمپ آب را تنظیم نمایید و از هوای مطبوع در گرمای تابستان لذت ببرید.

کلید هوشمند ترموستاتیک کولر آبی ایران شرق

این کلید هوشمند به شما امکان می دهد:

  • کولر را روشن یا خاموش کنید
  • دور موتور را تنظیم نمایید
  • پمپ آب را روشن یا خاموش کنید

ایمنی در کنار آسایش

کلید هوشمند کولر آبی مجهز به فیوز محافظ جان است که احتمال برق گرفتگی را به شدت کاهش می دهد و ایمنی شما و عزیزانتان را تضمین می کند.

کنترل کولر از هر نقطه ای بدون نیاز به نشانه گیری دقیق!

ریموت کنترل این کلید هوشمند از طریق امواج رادیویی عمل می کند و به همین دلیل، برد بسیار بالایی دارد. برخلاف ریموت های مادون قرمز رایج (مانند ریموت اسپلیت یا تلویزیون) که باید دقیقاً رو به روی دستگاه گرفته شوند، شما می توانید از هر نقطه ای در منزل خود کولر را کنترل کنید.

تنظیم خودکار زمان خاموشی برای آسایش بیشتر

این ریموت کنترل از قابلیت تنظیم خودکار زمان خاموشی با دو حالت یک ساعته و دو ساعته پشتیبانی می کند. با انتخاب هر یک از این حالت ها، کولر شما بعد از گذشت یک یا دو ساعت (بسته به انتخاب شما) به طور خودکار خاموش می شود و دیگر نیازی به خاموش کردن دستی آن ندارید.

کلید هوشمند TEC-340: ایمنی و آسایش در کنار خنکای مطبوع

امنیت و آسودگی خاطر در نصب و سرویس کولر آبی

کلید هوشمند TEC-340 برای جلوگیری از برق گرفتگی و صدمات جانی حین نصب و سرویس کولر آبی، به دو سیستم ایمنی مجهز شده است:

  • کلید تمام قطب: این کلید با قطع و وصل همزمان فاز و نول خروجی، از بروز هرگونه خطر برق گرفتگی در هنگام کار با سیم کشی کولر جلوگیری می کند.
  • فیوز محافظ جان: این سیستم در صورت بروز نشتی جریان بیش از ۳۰ میلی آمپر، به طور خودکار جریان برق را قطع کرده و از بروز حادثه جلوگیری می کند.
فیوز محافظ جان چگونه عمل می کند؟

در صورت بروز نشتی جریان، فیوز محافظ جان بلافاصله جریان برق را قطع کرده و با روشن شدن نشانگر قرمز، کاربر را از این موضوع آگاه می سازد.

تنظیم زمان خاموش شدن کولر

با استفاده از کلید تایمر می توانید زمان خاموش شدن خودکار کولر را بین ۱ تا ۲ ساعت تنظیم کنید یا این قابلیت را غیر فعال نمایید.

  • حالت تایمر ۱ ساعته: علامت تایمر با چشمک زدن های تکی روشن می شود.
  • حالت تایمر ۲ ساعته: علامت تایمر با چشمک زدن های دوتایی نشان داده می شود.

 

سخن پایانی

گروه ایران شرق شهریار ، با بهره مندی از کارشناسان مجرب آماده ارائه مشاوره رایگان جهت هرگونه خدمات پس از فروش و همچنین خرید مناسب ترین محصول متناسب با شرایط محل نصب و نیز پائین ترین قیمت بازار می باشد. همچنین پس از انتخاب و خرید، عملیات اجرایی نصب توسط تکنسین های مجرب گروه خدماتی ایران شرق که مورد تائید شرکت می باشند در اسرع وقت صورت خواهد گرفت. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش شرکت توسط عوامل فنی گروه خدماتی ایران شرق با بهترین کیفیت ارائه خواهد گردید.

مشاوره و پاسخگویی

در صورت هر گونه سئوال می  توانیدبا کارشناسان ما تماس بگیرید تا درکوتاهترین زمان پاسخگوی شما باشند . مشاوران متخصص ما با بیش از ۲۰ سال تجربه فروش، تعمیرات و نصب انواع آبگرمکن، پکیج ، لوازم گاز سوز ، کولر ، یخچال و فریزر و …میتوانند بهترین مشاوره را به شما عزیزان بدهند . ما در تلاشیم تا بهترین خدمات و کالا ها را با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهیم.

‫۴.۳/۵ ‫(۳ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *