مقالات

گارانتی لوازم خانگی کلور

خدمات پس از فروش کلور Clever
۴.۷/۵ - (۳۸ امتیاز)

گارانتی لوازم خانگی کلور

یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی لباسشویی است. ممکن است خرید ماکروفر یا سرخ‌کن را بتوان به تعویق انداخت اما لباسشویی از وسایل ضروری خانه است. یکی از تخصصی‌ترین لوازم خانگی کلور، لباسشویی‌های مجهز آن‌ها است. علاوه بر کیفیت خوبی که ارائه می‌دهند در خدمات پس از فروش نیز رضایت مشتریان خود را جلب خواهند کرد.

با خرید لباسشویی از شرکت کلور، کارشناسان ایران شرق شهریار، نمایندگی رسمی این شرکت در منطقه شهریار، ملارد، پرند، رباط کریم و بهارستان از زمان نصب تا ارائه خدمات پس از فروش در خدمت شما خواهند بود. کارشناسان این مجموعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مشکلات خریداران خود را برطرف خواهند کرد.

لباسشویی مدل روسو از برند کلور

ایران شرق شهریار | تنها نمایندگی کلور در شهریار

لباسشویی‌های برند کلور از بهترین لوازم خانگی

شرکت کلور علاوه بر یخچال-فریزرهای با کیفیت در زمینه تولید لباسشویی نیز فعالیت و تجربه دارد. لباسشویی‌های لوازم خانگی کلور دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • دارای حداقل ۱۳ برنامه متفاوت شستشو
  • مخزن‌هایی با ظرفیت ۷ الی ۹ کیلوگرم
  • مجهز به سیستم تعادل خودکار
  • دارای برنامه عیب‌یابی هوشمند
  • با سیستم قطع برق
  • دارای امکانات کنترل کف و سرریز

ممکن است در استفاده از امکانات ذکر شده دچار اشکال شوید. گاهی پس از گذشت چند سال، قطعات لوازم خانگی شما نیاز به تعویض یا تعمیر پیدا می‌کنند. لباسشویی از وسایلی است که برای طول عمر بیشتر باید هر چند ماه سرویس شود.

اگر از لوازم خانگی کلور استفاده می‌کنید برای تمام مواردی که در بالا ذکر شده است می‌توانید با ایران شرق شهریار ، نماینده رسمی این برند تماس بگیرید. مشاوران ما در ابتدا سعی می‌کنند با مشاوره صحیح و تخصصی مشکل لوازم خانگی شما را رفع کنند. در صورتی که ایراد آن برطرف نشود، در اولین فرصت کارشناسان را برای بررسی وسایل شما اعزام خواهند کرد.

لباسشویی با کیفیت، تضمین هزینه مشتری

ایران شرق شهریار | تنها نمایندگی کلور در شهریار

نتیجه

گروه ایران شرق شهریار ، با بهره مندی از کارشناسان مجرب آماده ارائه مشاوره رایگان جهت هرگونه خدمات پس از فروش و همچنین خرید مناسب ترین محصول متناسب با شرایط محل نصب و نیز پائین ترین قیمت بازار می باشد. همچنین پس از انتخاب و خرید، عملیات اجرایی نصب توسط تکنسین های مجرب گروه خدماتی ایران شرق که مورد تائید شرکت می باشند در اسرع وقت صورت خواهد گرفت. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش شرکت توسط عوامل فنی گروه خدماتی ایران شرق با بهترین کیفیت ارائه خواهد گردید.

مشاوره و پاسخگویی طرح ویژه زمستانه تعویض آبگرمکن ایران شرق

در صورت هر گونه سئوال در مورد این طرح می  توانیدبا کارشناسان ما تماس بگیرید تا درکوتاهترین زمان پاسخگوی شما باشند . مشاوران متخصص ما با بیش از ۲۰ سال تجربه فروش تعمیرات و نصب انواع آیگزمکن ، لوازم گاز سوز ، کولر ، یخچال و فریزر و …میتوانند بهترین مشاوره را به شما عزیزان بدهند . ما در تلاشیم تا بهترین خدمات و کالا ها را با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهیم.

‫۵/۵ ‫(۱ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *